Klagemuligheder

Vores mål er at have markedets mest tilfredse kunder. Og selv hvis det skulle ske, at din opfattelse af en sag er anderledes end vores, skal det være enkelt at være kunde hos os. 

Sådan klager du
Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til Heatlets på telefon 7010 0230 eller e-mail Heatlets@verdo.dk

Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
via www.forbrug.dk, e-mail: kfst@kfst.dk eller  telefon: 4171 5000.

Du kan også anvende EU-kommissionens online klageportal, hvilket dog hovedsageligt vil være relevant, hvis du er forbruger med bopæl uden for Danmark. Du finder klageportalen her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Skriv en besked og vi vender tilbage til dig inden for 1-2 hverdage.

*
*
*
Læg en besked